Coca-Cola wciąż najdroższą marką
17.09.2010, 08:41

Coca-Cola utrzymała pozycję najdroższej marki na świecie – wynika ze sporządzonego przez agencję Interbrands raportu "Best Global Brands 2010".
Wartość marki Coca-Cola oszacowano na 70,5 mld dolarów, o 2 proc. więcej, niż w roku 2009. Zajmujące 2. miejsce marka IBM (wartość 64,7 mld dolarów) oraz 3. miejsce marka Microsoft (60,9 mld) również zachowały swoje miejsca w rankingu w porównaniu z ub.r. Natomiast z 7. na 4. miejsce awansowała marka Google – jest wyceniana na 43,5 mld dolarów, to aż o 36 proc. więcej, niż przed rokiem. W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się ponadto marki: General Electric (42,8 mld), McDonald’s (33,6 mld), Intel (32 mld), Nokia (29,5 mld), Disney (28,7 mld), Hewlett-Packard (26,9 mld).(ATS, 17.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
