Awanse i nowe osoby w MPG Media Planning
Dom mediowy MPG Media Planning zreorganizował struktury i zatrudnił pięć osób.
Tomasz Ramza awansował na media directora (nowe stanowisko). Do tej pory był group account directorem i head of negotiations and buying. Teraz łączy stanowiska media directora i group account directora oraz wspomaga pracę działu obsługi klienta. Piotr Bieńko, oprócz dotychczasowej funkcji tv directora, objął stanowisko group account directora i zarządza jednym z zespołów obsługujących klientów MPG Media Planning. Michał Daniluk, dotąd senior media planner buyer, został media managerem i również będzie zarządzał zespołem klienckim. Na stanowisko media managera awansowała także senior media planner buyer Maria Bielecka, która teraz dodatkowo będzie odpowiadała za koordynację kontaktów agencji z wydawcami prasowymi. Powiększono również zakres obowiązków group account directora Michała Kowaszewicza, który odpowiada obecnie za współpracę firmy ze stacjami radiowymi. Do zespołu MPG Media Planning dołączyło pięć osób, które nie były wcześniej związane z branżą. Będą wspierały pracę zespołów obsługujących klientów.(MŁ, 21.10.2005)
