Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jacek Borkowski reklamuje preparat na stawy

Aktor Jacek Borkowski został twarzą kampanii koncernu farmaceutycznego Walmark. Promuje ArthroStop plus z imbirem – suplement diety wspomagający układ ruchowy i stawy.

Do tej pory koncern przy promocji ArthroStop nie korzystał z celebrytów. Koncentrował się na zachęcaniu do aktywnego wypoczynku i dbania o kondycję, podkreślając przy tym, że preparat pomaga utrzymać stawy w dobrej formie. Teraz twarzą kampanii został Jacek Borkowski – aktor popularny w grupie, do której adresowany jest przekaz. Kampania realizowana jest w mediach ogólnopolskich. 30- i 15-sek. spoty zamówiono w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszy im kampania prasowa (prasa poradnikowa, lifestylowa i specjalistyczna kierowana do lekarzy i farmaceutów). Uzupełnieniem są działania w Internecie. Spot został przygotowany przez ASC Communication Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Invitiave, za działania PR – Open Media.

(DOK, 14.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.