Jacek Borkowski reklamuje preparat na stawy
Aktor Jacek Borkowski został twarzą kampanii koncernu farmaceutycznego Walmark. Promuje ArthroStop plus z imbirem – suplement diety wspomagający układ ruchowy i stawy.
Do tej pory koncern przy promocji ArthroStop nie korzystał z celebrytów. Koncentrował się na zachęcaniu do aktywnego wypoczynku i dbania o kondycję, podkreślając przy tym, że preparat pomaga utrzymać stawy w dobrej formie. Teraz twarzą kampanii został Jacek Borkowski – aktor popularny w grupie, do której adresowany jest przekaz. Kampania realizowana jest w mediach ogólnopolskich. 30- i 15-sek. spoty zamówiono w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszy im kampania prasowa (prasa poradnikowa, lifestylowa i specjalistyczna kierowana do lekarzy i farmaceutów). Uzupełnieniem są działania w Internecie. Spot został przygotowany przez ASC Communication Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Invitiave, za działania PR – Open Media.(DOK, 14.09.2010)