"Przegląd Sportowy" i Sport.pl z wydaniami o piłkarskiej Lidze Mistrzów

Axel Springer Polska i Agora SA przygotowały specjalne publikacje o rozpoczynających się w przyszłym tygodniu rozgrywkach piłkarskiej Ligi Mistrzów.
Dziś w ”Przeglądzie Sportowym” (Axel Springer Polska) jako dodatek ukaże się ”Skarb Kibica Liga Mistrzów” - wydanie magazynowe, ma 76 stron i dołączono go do całego nakładu ”PS”. Z tego powodu dziennik zdrożeje z 2,50 do 3,90 zł. Z kolei sportowa redakcja ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) przygotowała oddzielne wydanie ”Skarbu Mistrzów - Sport.pl” (Sport.pl to nazwa poniedziałkowego dodatku ”GW”). Tytuł dziś pojawił się w punktach sprzedaży w całej Polsce, w nakładzie 80 tys. egz. Ma 100 stron i kosztuje 5,99 zł. Obaj wydawcy wspierają publikacje kampaniami promocyjnymi. Wydanie ”PS” z dodatkiem jest reklamowane w telewizji (m.in. Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Canal+ Sport, TVP Sport, Kino Polska), radiu (Radio dla Ciebie), prasie i Internecie. Spoty radiowe i telewizyjne przygotowała agencja PRL, a reklamy prasowe opracował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Kampania ”Skarb Mistrzów - Sport.pl” obejmuje reklamy w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN 24, nSport, Polsat Sport, TVP Sport), na nośnikach AMS oraz w Internecie (strony grupy Gazeta.pl i Nk.pl). Kreację przygotowała agencja JIS Advertising, media zakupił Starlink.(SK, 10.09.2010)
