Dział: PRASA

Dodano: Październik 20, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawcy będą promować w sieci efektywność reklamy prasowej

26 października ruszy zainicjowana przez komisję ds. promocji prasy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy internetowa kampania "Poznaj prasę!".

Kampania ma zachęcić reklamodawców do kupowania reklam w prasie i promować mniejsze wydawnictwa należące do ZKDP. Zespół Projektów Internetowych i Multimediów Wydawnictwa Murator opracował witrynę WWW, na której pod adresem prasa.info zamieszczone są statystyki dotyczące efektywności reklamy prasowej i dziesięć podstron opisujących zalety takiej promocji oraz przykłady reklam w prasie. Materiały zebrał trzyosobowy zespół, w którego skład wchodzą przedstawiciele wydawnictw: Murator, Axel Springer Polska i Edipresse Polska. Na stronę można będzie wejść przez niebieskie banery z hasłem ”Poznaj prasę!”, które 26 października zamieszczą na swoich witrynach wydawcy zrzeszeni w Izbie Wydawców Prasy, Polskich Badaniach Czytelnictwa i ZKDP. Banery będą wyświetlane do końca roku, kiedy to powstanie nowa strona internetowa ZKDP i PBC.

(ML, 20.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.