Wydawcy będą promować w sieci efektywność reklamy prasowej
20.10.2005, 09:36

26 października ruszy zainicjowana przez komisję ds. promocji prasy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy internetowa kampania "Poznaj prasę!".
Kampania ma zachęcić reklamodawców do kupowania reklam w prasie i promować mniejsze wydawnictwa należące do ZKDP. Zespół Projektów Internetowych i Multimediów Wydawnictwa Murator opracował witrynę WWW, na której pod adresem prasa.info zamieszczone są statystyki dotyczące efektywności reklamy prasowej i dziesięć podstron opisujących zalety takiej promocji oraz przykłady reklam w prasie. Materiały zebrał trzyosobowy zespół, w którego skład wchodzą przedstawiciele wydawnictw: Murator, Axel Springer Polska i Edipresse Polska. Na stronę można będzie wejść przez niebieskie banery z hasłem ”Poznaj prasę!”, które 26 października zamieszczą na swoich witrynach wydawcy zrzeszeni w Izbie Wydawców Prasy, Polskich Badaniach Czytelnictwa i ZKDP. Banery będą wyświetlane do końca roku, kiedy to powstanie nowa strona internetowa ZKDP i PBC.(ML, 20.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
