Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Karasińska przeszła z Chello Central Europe do MTV Networks

Marta Karasińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora trade marketingu w strukturach MTV Networks International Emerging Markets.

Karasińska odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych skierowanych do klientów biznesowych MTV Networks w Polsce i na Węgrzech, w Rosji, Izraelu oraz krajach arabskich i afrykańskich, w których koncern jest obecny. Karasińska przez ostatnie 11 lat związana była z Chello Central Europe, ostatnio jako dyrektor marketingu i sprzedaży. Jej obowiązki w tej firmie przejęła marketing manager Katarzyna Sady-Gut.

(KOZ, 06.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.