Maja Włoszczowska twarzą kampanii CCC
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa sieci sklepów z butami marki CCC z udziałem Mai Włoszczowskiej, zawodniczki w kolarstwie górskim, wicemistrzyni olimpijskiej z Pekinu oraz złotej medalistki mistrzostw świata w maratonie MTB.
Włoszczowska jest bohaterką wizerunkowego spotu, który przedstawia CCC jako markę wspierającą młodych, ambitnych sportowców. W reklamie kolarka jeździ ulicami Warszawy. W kampanii emitowany jest też drugi spot – produktowy z hasłem ”Na każdy nadchodzący sen”. Reklamy (30-sekundowe) emitowane są w Polsacie i kanałach tematycznych grupy Polsat. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Kampania CCC wspierana będzie w prasie – poprzez dystrybucję insertów z ofertą handlową CCC i w radiu na antenie RMF FM. Emisję spotów zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare. Autorami kreacji kampanii są Anna Witkowska, dyrektor kreatywna NG2 (właściciel CCC), oraz Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu NG2. Emisję reklam w radiu i prasie zaplanował i zakupił dział marketingu firmy.(MŁ, 05.09.2010)