Remarketing wykorzystywany w nowej kampanii Lukas Banku
Pod hasłem ”Marzenia masz wypisane na twarzy. Doradzimy Ci, jak je spełnić” Lukas Bank rozpoczął nową kampanię reklamową.
Kampania promuje kredyty: gotówkowy, samochodowy, mieszkaniowy, a także karty kredytowe i indywidualną linię kredytową. Wiodącym medium kampanii, zaplanowanej do 8 października br., jest telewizja (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24 i TV 4). Spot przygotowała wrocławska agencja B&J. Media zapanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie. Bank po raz pierwszy wykorzystuje w nich remarketing – ponowną emisję reklam tym użytkownikom, którzy poprzez stronę WWW poznali ofertę banku, ale nie zdecydowali się na żaden produkt. Także po raz pierwszy bank prowadzi działania w serwisie społecznościowym Facebook: udostępni w nim specjalną aplikację konkursową dla odwiedzających jego profil. Kreację w sieci przygotowała agencja interaktywna Point of View, a zakupem mediów zajął się PanMedia Western.(MŁ, 31.08.2010)
