Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Remarketing wykorzystywany w nowej kampanii Lukas Banku

Pod hasłem ”Marzenia masz wypisane na twarzy. Doradzimy Ci, jak je spełnić” Lukas Bank rozpoczął nową kampanię reklamową.

Kampania promuje kredyty: gotówkowy, samochodowy, mieszkaniowy, a także karty kredytowe i indywidualną linię kredytową. Wiodącym medium kampanii, zaplanowanej do 8 października br., jest telewizja (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24 i TV 4). Spot przygotowała wrocławska agencja B&J. Media zapanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie. Bank po raz pierwszy wykorzystuje w nich remarketing – ponowną emisję reklam tym użytkownikom, którzy poprzez stronę WWW poznali ofertę banku, ale nie zdecydowali się na żaden produkt. Także po raz pierwszy bank prowadzi działania w serwisie społecznościowym Facebook: udostępni w nim specjalną aplikację konkursową dla odwiedzających jego profil. Kreację w sieci przygotowała agencja interaktywna Point of View, a zakupem mediów zajął się PanMedia Western.

(MŁ, 31.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.