Zdobywca Oscara pracował nad spotem Sagi

Ruszyła kampania marki Saga, która informuje o 10. edycji promocji z misiami.
W ramach promocji konsumenci Sagi od dziesięciu lat co roku znajdowali w opakowaniach herbaty nową rodzinę misiów do kolekcjonowania. Na jubileuszową, 10. edycję marka przygotowała misie z tabliczkami na wiadomości. Informuje o tym w telewizyjnej kampanii (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne). Bohaterami reklamy są misie. Spot zrealizowano za pomocą animacji poklatkowej. Pracowali przy nim reżyser Marek Skrobecki i animator Adam Wyrwas - zdobywca Oscara za krótkometrażowy film ”Piotruś i wilk”. Pomysł zrodził się w agencji JWT Warszawa, która przygotowuje komunikację ATL dla marki Saga od powstania tego brandu w 1997 roku. Emisje zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.(MŁ, 26.08.2010)
