Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drugi numer "Wysokich Obcasów Extra" ma 140 tys. egz. nakładu

Drugie wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) ma o 40 tys. większy nakład od pierwszego numeru.

Pismo po raz pierwszy pojawiło się w sprzedaży w kwietniu w nakładzie 100 tys. egz. Później Agora zdecydowała się na dodruk kolejnych 40 tys., bo otrzymywała sygnały od czytelników, że zabrakło go w sieciach sprzedaży. Drugi numer magazynu, który pojawi się na rynku jutro, będzie miał już 140 tys. egz. Pismo kosztuje 6,99 zł. To wydanie będzie promowane w stacjach telewizyjnych, a autopromocje ukażą się też w ”Gazecie Wyborczej” i bezpłatnym dzienniku ”Metro”. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink. ”Wysokie Obcasy” to sobotni dodatek do ”Gazety Wyborczej”.

(SK, 25.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.