"Ładny Dom" zmienił makietę i logo

Wrześniowe wydanie miesięcznika "Ładny Dom" (Agora SA) ukaże się w zmienionej szacie graficznej i z nowym logo.
Po zmianach w magazynie pojawią się nowe działy, np. ”Dom miesiąca”, ”Porady architektoniczne”, ”Prace budowlane”, ”Wokół domu”. Dotychczasową winietę, która zajmowała jeden wiersz przez całą szerokość okładki, zastąpiono logo zajmującym lewy górny róg okładki. Litery pierwszego członu nazwy (”Ładny”) mają układ pionowy, drugiego (”Dom”) – poziomy. Nowy numer trafi do sprzedaży w piątek. Jednocześnie startuje serwis internetowy magazynu Ladnydom.pl. Można tam znaleźć m.in. prezentację domu miesiąca, porady dotyczące budowy i remontu, a także związanych z nimi kwestii prawnych i finansowych. Jest także wyszukiwarka produktów z oferty producentów materiałów budowlanych. Sprzedaż odmienionego magazynu wspiera kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji (TVN, TVP 1, Polsat) i radiu (Radio Zet, RMF FM, Tok FM, Roxy FM, Złote Przeboje). Spoty przygotowało studio BadiBadi, media zaplanował Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Ładnego Domu” w kwietniu br. wyniosło 52 620 egz. (dane ZKDP).(SK, 12.08.2010)
