Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediacore - nowy broker reklamy wielkoformatowej

Na warszawskim rynku rozpoczęła działalność firma Mediacore, która ma się specjalizować w sprzedaży reklamy wielkopowierzchniowej.

Współzałożycielami Mediacore są: Michał Zawada, były dyrektor działu technicznego i logistyki firmy reklamy zewnętrznej Neolit Media, i Andrzej Karwowski, prezes agencji INK Communication zajmującej się usługami z zakresu marketingu referencyjnego. Mediacore finalizuje już rozmowy z pięcioma firmami reklamy zewnętrznej. Jako broker reklamy wielkopowierzchniowej chce sprzedawać powierzchnie w największych miastach. - Zdajemy sobie sprawę, że rynek jest trudny i konkurencyjny. Naszą przewagę chcemy budować przede wszystkim na kompleksowej ofercie obejmującej dostęp do najbardziej atrakcyjnych lokalizacji i na solidnym client service. Poza tym liczymy na dotarcie do klientów, którzy w outdoorze jeszcze się nie reklamowali – wyjaśnia Michał Zawada. Pytany, czy nie boi się konkurencji ze strony firmy Ad i Media oraz platformy Siatunie.pl (założone przez Dariusza Skrabę, byłego dyrektora sprzedaży w Gigaboard Polska), odpowiada: – Oba podmioty będą się uzupełniały: my planujemy z czasem także sprzedaż wielkiego formatu na własnych lokalizacjach, konkurent skupia się na ofercie last minute. Mediacore zatrudnia na razie pięć osób.

(DOK, 05.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.