Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Juszczyk szefem działu strategii i planowania w Agencji Reklamy Polskiego Radia

Działem strategii i planowania, który powstał w strukturze Agencji Reklamy Polskiego Radia SA, pokieruje Robert Juszczyk.

Juszczyk pracował m.in. w domu mediowym ZenithMedia i w spółce Broker FM (m.in. na stanowisku senior account executive – radio). Przez ostatni rok pracował w firmie GG Network SA, gdzie odpowiadał za rozwój radia internetowego. W Agencji Reklamy Polskiego Radia zajmie się rozwojem strategii sprzedaży, w tym wykorzystaniem potencjału nowych mediów dostępnych w publicznej rozgłośni.

(TOCH, 04.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.