Katarzyna Pakosińska w kampanii wizerunkowej UPC
Artystka kabaretowa Katarzyna Pakosińska jest twarzą kampanii sieci telewizji kablowej UPC.
Akcja promuje potrójną usługę UPC: telewizję cyfrową, Internet i telefon. Kampania przedstawia te usługi jako najlepszą ofertę dla mieszkańców dużych miast, prowadzących aktywny tryb życia, ceniących jakość, styl i możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne przedstawiają Pakosińską w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety: nauce tańca bollywood, na spotkaniach, zakupach, w podróży. W poniedziałek 9 sierpnia rozpocznie się internetowa część kampanii (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, o2.pl, vod.onet.pl). Od 16 sierpnia będą zaś emitowane spoty telewizyjne (TVN, Polsat, TVP1, TVP 2, TV 4, TVN Siedem, Polsat Sport, kanały tematyczne Grupy TVN, kanały Discovery, Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, Domo, Filmbox, Kuchnia.tv, Universal Channel, Comedy Central i Eska TV). Wtedy reklamy pojawią się też w prasie. Uzupełnieniem akcji są materiały BTL (ulotki, pocztówki i plakaty) wykorzystywane w mailingach i w biurach obsługi klienta. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja DraftFCB + Ad Fabrika. Przygotowanie spotów powierzono domowi produkcyjnemu FilmWorks. Media zaplanował dom mediowy Media Vest. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.(RUT, 03.08.2010)