Postać z kreskówki kanału Nickelodeon bohaterem kampanii społecznej
Komenda Główna Policji, Ministerstwo Zdrowia i dziecięcy kanał Nickelodeon zorganizowały ogólnopolską kampanię społeczną ”Bezpieczna droga z radami SpongeBoba”.
Akcja rozpoczęła się w niedzielę. Jej celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród dzieci w drodze do przedszkola i szkoły. W kampanii wykorzystano bohatera emitowanej przez Nickelodeon kreskówki – SpongeBoba Kanciastoportego. Pierwszy etap akcji obejmie 300 nośników reklamy zewnętrznej w formacie 6 x 3 m i 50 nośników w formacie 12 x 3 m. We wrześniu ma się rozpocząć drugi etap: kampania w prasie i telewizji. Media do pierwszego etapu zaplanowała firma reklamy zewnętrznej News Outdoor, będąca partnerem strategicznym akcji. Drugim partnerem strategicznym jest wydawnictwo Edipresse Polska reprezentowane przez miesięcznik ”Mamo, To Ja”. Kreację przygotowała agencja Change Communications.(RUT, 02.08.2010)
