Łukasz Wójcik communication managerem w Volvo Auto Polska
02.08.2010, 00:00
Łukasz Wójcik awansował na stanowisko communication managera w Volvo Auto Polska.
Jest odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji marketingowej Volvo w Polsce, w tym za kampanie marketingowe, m.in. za tegoroczne premiery rynkowe modeli Volvo S60 i Volvo V60 oraz launch odświeżonej wersji Volvo C30. Dodatkowo prowadzi dział CRM i social media. Swoją karierę w Volvo rozpoczął w 2003 roku jako dealer marketing manager. Był odpowiedzialny m.in. ze tworzenie strategii marketingu dealerskiego Volvo Auto Polska, realizację projektów z zakresu rozwoju i wsparcia sieci dealerskiej. Na stanowisku communication managera zastąpił Mariusza Nycza, który wcześniej awansował na dyrektora marketingu i PR.(MŁ, 02.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)