Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Wójcik communication managerem w Volvo Auto Polska

Łukasz Wójcik awansował na stanowisko communication managera w Volvo Auto Polska.

Jest odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji marketingowej Volvo w Polsce, w tym za kampanie marketingowe, m.in. za tegoroczne premiery rynkowe modeli Volvo S60 i Volvo V60 oraz launch odświeżonej wersji Volvo C30. Dodatkowo prowadzi dział CRM i social media. Swoją karierę w Volvo rozpoczął w 2003 roku jako dealer marketing manager. Był odpowiedzialny m.in. ze tworzenie strategii marketingu dealerskiego Volvo Auto Polska, realizację projektów z zakresu rozwoju i wsparcia sieci dealerskiej. Na stanowisku communication managera zastąpił Mariusza Nycza, który wcześniej awansował na dyrektora marketingu i PR.

(MŁ, 02.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.