Promocja Warszawy w Tokio i Szanghaju
W Japonii i Chinach zorganizowano serię multimedialnych koncertów ”Chopin 2.0 – New paradigm”.
Imprezy muzyczne zorganizowane w Tokio i Szanghaju były elementem kampanii public relations, której celem jest promocja Warszawy jako miasta młodości Fryderyka Chopina oraz podkreślenie związków kompozytora ze stolicą. Organizacja otwartych dla publiczności, multimedialnych koncertów ”Chopin 2.0 – New paradigm” była pretekstem do promowania Warszawy jako miasta Chopina zarówno poprzez działania bezpośrednie, jak i w mediach.
Multimedialne show opierało się na aranżacji utworów Chopina na trzy fortepiany. Muzykę połączono z panoramiczną projekcją wizyjną, ukazującą związki łączące Chopina z Warszawą.
Koncerty „Chopin 2.0 – New paradigm” w Japonii odbyły się w dniach 2–4 maja br., w Tokyo Forum International, w ramach festiwalu La Folle Journee. Koncerty w Chinach zostały zorganizowane podczas wystawy światowej EXPO 2010 w Szanghaju w dniach 19–21 lipca br., na głównej scenie placu Europe Square.
Za całościową obsługę działań public relations oraz event odpowiadała Agencja Allegro.
(GK, 28.07.2010)