Dział: IMPREZY

Dodano: Lipiec 28, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Promocja Warszawy w Tokio i Szanghaju

W Japonii i Chinach zorganizowano serię multimedialnych koncertów ”Chopin 2.0 – New paradigm”.

Imprezy muzyczne zorganizowane w Tokio i Szanghaju były elementem kampanii public relations, której celem jest promocja Warszawy jako miasta młodości Fryderyka Chopina oraz podkreślenie związków kompozytora ze stolicą. Organizacja otwartych dla publiczności, multimedialnych koncertów ”Chopin 2.0 – New paradigm” była pretekstem do promowania Warszawy jako miasta Chopina zarówno poprzez działania bezpośrednie, jak i w mediach.
Multimedialne show opierało się na aranżacji utworów Chopina na trzy fortepiany. Muzykę połączono z panoramiczną projekcją wizyjną, ukazującą związki łączące Chopina z Warszawą.
Koncerty „Chopin 2.0 – New paradigm” w Japonii odbyły się w dniach 2–4 maja br., w Tokyo Forum International, w ramach festiwalu La Folle Journee. Koncerty w Chinach zostały zorganizowane podczas wystawy światowej EXPO 2010 w Szanghaju w dniach 19–21 lipca br., na głównej scenie placu Europe Square.
Za całościową obsługę działań public relations oraz event odpowiadała Agencja Allegro.

 

Tokyo Forum International (fot. m.st. Warszawa)
Na scenie (fot. m.st. Warszawa)
Na scenie (fot. m.st. Warszawa)

(GK, 28.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.