Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Milak dyrektorem marketingu ”Faktu”

Agnieszka Milak od dziś jest dyrektorem marketingu ”Faktu” (Axel Springer Polska).

Odpowiada za realizację strategii marketingowej ”Faktu”, promocję tytułu i jego działania wizerunkowe. Agnieszka Milak związana jest z wydawnictwem od 2004 roku. Początkowo pracowała jako brand manager ”Faktu” i ”Dziennika”, następnie marketing manager obu tych tytułów, a od grudnia 2009 roku jako p.o. dyrektor marketingu ”Faktu”. Przed nią za marketing "Faktu" odpowiadała Ewa Lampart.

(SK, 01.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.