Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa ZPR łączy struktury handlowe swoich firm internetowych

IDMnet i Afilo – firmy internetowe Grupy ZPR – połączyły struktury handlowe, by zoptymalizować sprzedaż usług e-marketingu w ramach Grupy.

Zespół handlowy Afilo przeszedł do IDMnet, gdzie będzie odpowiadał za sprzedaż produktów z obszaru performance marketingu pod marką Afilo. Spółka Afilo, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii internetowych rozliczanych za efekty (pay per perfomance), skupi się na rozwoju kompetencji technologicznych i na zakupie mediów. Przypomnijmy, że w maju Grupa ZPR połączyła zespoły handlowe IDMnet i spółki AdAction, która zajmuje się reklamą mobilną i w grach komputerowych. IDMnet to największa pod względem zasięgu polska sieć reklamy internetowej.

(TOCH, 25.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.