Grupa ZPR łączy struktury handlowe swoich firm internetowych
25.06.2010, 07:28

IDMnet i Afilo – firmy internetowe Grupy ZPR – połączyły struktury handlowe, by zoptymalizować sprzedaż usług e-marketingu w ramach Grupy.
Zespół handlowy Afilo przeszedł do IDMnet, gdzie będzie odpowiadał za sprzedaż produktów z obszaru performance marketingu pod marką Afilo. Spółka Afilo, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii internetowych rozliczanych za efekty (pay per perfomance), skupi się na rozwoju kompetencji technologicznych i na zakupie mediów. Przypomnijmy, że w maju Grupa ZPR połączyła zespoły handlowe IDMnet i spółki AdAction, która zajmuje się reklamą mobilną i w grach komputerowych. IDMnet to największa pod względem zasięgu polska sieć reklamy internetowej.(TOCH, 25.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
