Agencja BTL Point Group zdobyła zlecenie Ministerstwa Środowiska
24.06.2010, 07:41
Agencja marketingu zintegrowanego BTL Point Group zwyciężyła w przetargu Ministerstwa Środowiska na kreację i realizację kampanii edukacyjnej ”Daj się ponieść”.
W finale konkurowała z Laboratorium Komunikacji i Axel Springer Polska (wydawca zdecydował się na udział, bo wcześniej współpracował m.in. przy kampanii edukacyjnej ”Bezpieczeństwo dziecka na drodze” dla koncernu Statoil). W postępowaniu brały udział także Walk the Line i Infinity Media, ale ich oferty zostały odrzucone ze względów formalnych. Celem działań pod hasłem ”Daj się ponieść” jest promocja m.in. toreb ekologicznych, opakowań przyjaznych środowisku, produktów i kosmetyków ekologicznych, a także zwrócenie uwagi konsumentów na informacje o przyznanych produktom lub ich wytwórcom certyfikatach. Grupą docelową są osoby z wykształceniem wyższym i średnim (głównie kobiety) z miast mających powyżej 50 tys. mieszkańców. Kampania będzie prowadzona w Internecie i zakłada udział celebrytów.(DOK, 24.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
