Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja BTL Point Group zdobyła zlecenie Ministerstwa Środowiska

Agencja marketingu zintegrowanego BTL Point Group zwyciężyła w przetargu Ministerstwa Środowiska na kreację i realizację kampanii edukacyjnej ”Daj się ponieść”.

W finale konkurowała z Laboratorium Komunikacji i Axel Springer Polska (wydawca zdecydował się na udział, bo wcześniej współpracował m.in. przy kampanii edukacyjnej ”Bezpieczeństwo dziecka na drodze” dla koncernu Statoil). W postępowaniu brały udział także Walk the Line i Infinity Media, ale ich oferty zostały odrzucone ze względów formalnych. Celem działań pod hasłem ”Daj się ponieść” jest promocja m.in. toreb ekologicznych, opakowań przyjaznych środowisku, produktów i kosmetyków ekologicznych, a także zwrócenie uwagi konsumentów na informacje o przyznanych produktom lub ich wytwórcom certyfikatach. Grupą docelową są osoby z wykształceniem wyższym i średnim (głównie kobiety) z miast mających powyżej 50 tys. mieszkańców. Kampania będzie prowadzona w Internecie i zakłada udział celebrytów.

(DOK, 24.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.