Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PanMedia Western zaplanował pierwszą multimedialną kampanię dla Home.pl

Firma Home.pl, dostawca usług internetowych dla małych i średnich firm, w drodze przetargu wybrała do współpracy dom mediowy PanMedia Western.

Do tej pory dział marketingu Home.pl nie korzystał z usług domu mediowego, a działania reklamowe realizował jedynie w Internecie. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższy weekend zacznie się pierwsza multimedialna kampania Home.pl, zaplanowana m.in. w telewizji. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Grandes Kochonos, która budżet ten zdobyła w przetargu rozstrzygniętym w kwietniu br.

(MŁ, 18.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.