TVN zachęca reklamodawców do kupowania w lecie
10.06.2010, 07:56
”Takiego lata, jakie dotąd znaliście w TVN, już nie będzie” – pod takim hasłem biuro reklamy TVN promuje letnią ofertę stacji, w której pojawiać się mają premierowe filmy, seriale i programy.
TVN zapowiada kontynuację takich pozycji jak: ”Californication”, ”Bez śladu” i ”Dowody zbrodni”. Będzie też wakacyjne wydanie ”Dzień dobry TVN” – ”Dzień dobry wakacje”, a także programy związane z imprezą Orange Warsaw Festival. Stacja przygotowuje też codzienne pasmo bajkowe. Będą również pozycje znane z innych anten Grupy TVN, m.in. ”Smaki miasta” i ”Spotkania Doroty” (obie produkcje TVN Warszawa) oraz cykl TVN Style ”66 niezapomnianych...”. Biuro reklamy TVN liczy, że tymi pozycjami uda się przyciągnąć np. klientów chcących dotrzeć do kobiet, które nie będą zainteresowane rozpoczynającymi się jutro mistrzostwami świata w piłce nożnej. – Stacje w zupełnie inny sposób przygotowują się do tegorocznego lata, bo widzą lekkie ożywienie rynku reklamowego i liczą, że uda im się to wykorzystać – analizuje Piotr Piętka, wiceprezes domu mediowego Starcom. – Nikt nie chce sobie pozwolić, by pieniądze uciekły do konkurencji lub kanałów tematycznych, które notują spory wzrosty w czasie, gdy największe telewizje serwują powtórki – dodaje Piętka. Cennik czasu reklamowego w TVN na lipiec ma zostać podany w połowie przyszłego tygodnia.(KOZ, 10.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










