Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania nowego produktu Nestlé

Wprowadzenie nowego produktu Nestlé - wafla Maxer - wspiera kampania promocyjna.

Akcja prowadzona jest pod hasłem ”Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu”. Zaplanowana została jako kampania marketingu zintegrowanego i realizowana ma być w prasie, telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i stronach WWW (kampania internetowa, konkursy dla użytkowników wybranych portali, in-game advertising). Uzupełnieniem będą materiały BTL. Strategię komunikacji przygotowała agencja FireFly Creation we współpracy z Nestlé. Agencja odpowiada także za pomysły kreatywne i realizację kampanii zintegrowanej; wraz z agencją Promocja21 projektowała ponadto opakowanie produktu.

(DOK, 09.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.