Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Naj” jako miesięcznik będzie kosztował 2,60 zł

Po relaunchu i zmianie częstotliwości ”Naj” (G+J Polska) ma kosztować 2,60 zł – wynika z informacji ”Presserwisu”. Jako tygodnik kosztował 1,30 zł.

Pismo przekształca się z tygodnika w miesięcznik poradnikowy 10 czerwca. Ukaże się w nakładzie 500 tys. egz., ale wydawca nie ujawnia, jaką sprzedaż chciałby osiągnąć. Na kampanię promocyjną ”Naj” G+J Polska przeznaczy 4 mln zł brutto. Jako pismo kosztujące 2,60 zł ”Naj” będzie droższy tylko od miesięczników ”Dobre Rady” oraz ”Kobieta i Życie” – kosztują 1,50 zł. Najdroższe w tym segmencie są - bardziej luksusowe - ”Olivia” i ”Claudia” (po 3,90 zł). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Naj” w pierwszym kwartale br. wyniosło 140 057 egz.

(AW, 07.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.