”Klub Szalonych Dziewic” przegrał z Dwójką i Polsatem
07.06.2010, 07:36
Średnio 2,1 mln widzów oglądało w TVN serial ”Klub Szalonych Dziewic”.
TVN emitował serial od 2 marca do 1 czerwca br. we wtorki o 21.30. W czasie nadawania serialu TVN osiągał średnio 14,7 proc. udziału w rynku. Liderem pasma był TVP 2, który miał w tym czasie 27,1 proc. udziału (emitował m.in. ”Kulisy serialu »M jak miłość«” i ”Magazyn ekspresu reporterów”). Udział Polsatu wynosił 15,3 proc., a TVP 1 – 13,2 proc. (oba kanały miały wtedy pasma filmowe). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVN miał wprawdzie wyższy udział (18 proc.), ale i tak przegrywał zarówno z Dwójką (20,4 proc.), jak i z Polsatem (19,2 proc.). Jedynkę wybierało w tej grupie 14,2 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Wpływy cennikowe TVN z reklam wyemitowanych przy serialu ”Klub Szalonych Dziewic” wyniosły 18,2 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 07.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










