Piąta edycja ”You Can Dance” lepsza niż czwarta
07.06.2010, 07:35
Piąta edycja programu rozrywkowego ”You Can Dance – Po prostu tańcz!” przyciągała do TVN średnio 3 mln widzów – o pół miliona więcej niż czwarta.
W wiosennej ramówce program był emitowany od 3 marca do 4 czerwca, w środy o 21.30. TVN w czasie nadawania ”You Can Dance” był liderem pasma - miał średnio 23,3 proc. udziału w rynku. Udział TVP 2 wynosił wtedy 15,4 proc., TVP 1 – 14,9 proc., a Polsatu – 13,6 proc. Cennikowe wpływy TVN z reklam emitowanych przy ”You Can Dance” wyniosły 33,2 mln zł (nie uwzględniając rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 07.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










