Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piąta edycja ”You Can Dance” lepsza niż czwarta

Piąta edycja programu rozrywkowego ”You Can Dance – Po prostu tańcz!” przyciągała do TVN średnio 3 mln widzów – o pół miliona więcej niż czwarta.

W wiosennej ramówce program był emitowany od 3 marca do 4 czerwca, w środy o 21.30. TVN w czasie nadawania ”You Can Dance” był liderem pasma - miał średnio 23,3 proc. udziału w rynku. Udział TVP 2 wynosił wtedy 15,4 proc., TVP 1 – 14,9 proc., a Polsatu – 13,6 proc. Cennikowe wpływy TVN z reklam emitowanych przy ”You Can Dance” wyniosły 33,2 mln zł (nie uwzględniając rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 07.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.