Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat walczy o abonentów kablówek

Cyfrowy Polsat uruchomił wczoraj zapowiadaną ofertę zintegrowaną, łączącą usługi telewizji, Internetu
i telefonii komórkowej.

Oferta umożliwia zakup trzech usług na podstawie jednej umowy, z jedną opłatą abonamentową i fakturą. Klient, wybierając pakiet kanałów telewizyjnych, otrzymuje dodatkowo pakiet przesyłu do 2 GB danych w usłudze internetowej oraz 30 minut na połączenia telefoniczne. – Nowa propozycja kierowana jest do naszych obecnych i przyszłych klientów poszukujących nie tylko oferty telewizyjnej – mówi Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu. Pytana, czy oferta zintegrowana ma odebrać klientów sieciom kablowym, które oferują pakiet trzech bądź czterech usług, odpowiada: – Sieć dla usług internetowych Cyfrowego Polsatu budowana jest w pierwszej kolejności tam, gdzie są nasi abonenci, a jednocześnie niejednokrotnie nie dotarł tam żaden inny operator telekomunikacyjny. Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, nie ma wątpliwości. – Wyrasta nam nowy konkurent – mówi. Jednak sieci kablowe nie obawiają się konkurencji ze strony Cyfrowego Polsatu: ani Joanna Pasynkiewicz, wiceprezes sieci Aster, ani Krystyna Kanownik, rzeczniczka prasowa Multimedia Polska SA, nie spodziewają się, by nowa oferta wpłynęła na ich pozycję na rynku. Zdaniem Pasynkiewicz propozycja platformy może być zagrożeniem dla mniejszych operatorów, którzy nie świadczą usług takich jak wideo na żądanie, Internet mobilny czy telefonia komórkowa. – Zdajemy sobie sprawę, że niebawem wszyscy operatorzy będą oferować pakiet usług. Nie dziwi więc nas ruch Cyfrowego Polsatu – mówi z kolei Tomasz Zmyślny, dyrektor departamentu marketingu i PR w Inei. – Warunki rynkowe motywują do oferowania przez operatorów więcej niż jednej usługi – dodaje Krzysztof Surgowt, członek zarządu operatora satelitarnego Astra CEE. Zmyślny zaznacza: – Wierzymy jednak, że kablówki wygrają rywalizację z platformami, bo istotny jest stosunek jakości do ceny, a nasze oferty są pod tym względem atrakcyjniejsze. – Trzeba odróżnić tripple play czy quadruple play przekazywane za pomocą jednego medium, jak to ma miejsce w przypadku sieci kablowych czy Telekomunikacji Polskiej, od rozwiązania, które zastosował Cyfrowy Polsat. Oferuje sygnały z różnych źródeł, co nie gwarantuje ich jednakowej jakości, nie realizuje też tych usług całkiem samodzielnie, bo na przykład w dostarczaniu Internetu korzysta z sieci firmy Sferia – ocenia posunięcie Cyfrowego Polsatu ekspert rynku satelitarnego, chcący zachować anonimowość. Cyfrowy Polsat uruchomienie oferty zintegrowanej wspiera kampanią reklamową, która rozpoczyna się dzisiaj. Działania obejmują telewizję (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz Internet. Kreację przygotowała agencja Clos Brothers, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

(KOZ, 02.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.