Widzew Łódź szuka małego widzewiaka do promocji klubu
KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom. Aby ją wypromować, szuka małego kibica, którego wizerunek trafi na gadżety.
Konkurs ”Widzewiak od urodzenia” ma wyłonić małego kibica, którego zdjęcie trafi na oficjalne produkty Widzewa. Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu firmą Vigo. Widzewiak zostanie wybrany w głosowaniu SMS-owym (do 26 lipca). Dla zwycięzcy, oprócz sesji zdjęciowej, przewidziane są dwa karnety na rundę jesienną przyszłego sezonu ekstraklasy na dowolną trybunę Widzewa. Konkurs i nowa kolekcja dziecięca promowane będą w Internecie na stronach kibiców Widzewa oraz poprzez działania PR skierowane do łódzkich i ogólnopolskich mediów sportowych. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, a za działania PR odpowiada agencja Practum Consulting.(MŁ, 01.06.2010)
