Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Era promuje nową taryfę Po byku

Ruszyła kampania Po byku – nowej taryfy sieci Era, należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Na jej potrzeby agencja reklamowa G7 przygotowała spoty telewizyjne (emitują je stacje ogólnopolskie i tematyczne) i radiowe oraz reklamy na nośniki zewnętrzne. Działania prowadzone są także w Internecie. Dodatkowo agencja VA Strategic Communications zaprojektowała materiały BTL do punktów sprzedaży. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

(MŁ, 31.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.