Beata Sadowska ambasadorką Toyoty
28.05.2010, 08:11

Prezenterka Telewizji Polskiej Beata Sadowska została pierwszą ambasadorką Toyoty Prius (Toyota Motor Poland).
Do tej pory koncern przy promocji samochodów nie korzystał z celebrytów – koncentrował się na informowaniu o walorach technicznych poszczególnych modeli. – Zdecydowaliśmy się pójść tropem wykorzystywanym przez amerykański oddział firmy. Ten już od lat wykorzystuje w promocji znane postaci – wyjaśnia Robert Mularczyk, menedżer działów PR i CSR Toyota Motor Poland. Dodaje, że współpraca z Beatą Sadowską była możliwa dzięki temu, że nie jest ona etatowym pracownikiem TVP. Sadowska ma firmować model hybrydowy Toyoty Prius, przy czym jej wizerunek wykorzystywany będzie przede wszystkim w działaniach PR. Do tej pory wizerunek znanych osób przy promocji samochodów wykorzystywały m.in.: Volvo Auto Polska (przy wprowadzaniu na krajowy rynek Volvo C30 zaprosiło Małgorzatę Kożuchowską); Fiat Auto Poland (Magda Schejbal, aktorka z serialu ”Kryminalni” w TVN promowała model Fiat 500) i Kulczyk Tradex (Adam Małysz został ambasadorem marki Audi).(DOK, 28.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
