Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Sadowska ambasadorką Toyoty

Prezenterka Telewizji Polskiej Beata Sadowska została pierwszą ambasadorką Toyoty Prius (Toyota Motor Poland).

Do tej pory koncern przy promocji samochodów nie korzystał z celebrytów – koncentrował się na informowaniu o walorach technicznych poszczególnych modeli. – Zdecydowaliśmy się pójść tropem wykorzystywanym przez amerykański oddział firmy. Ten już od lat wykorzystuje w promocji znane postaci – wyjaśnia Robert Mularczyk, menedżer działów PR i CSR Toyota Motor Poland. Dodaje, że współpraca z Beatą Sadowską była możliwa dzięki temu, że nie jest ona etatowym pracownikiem TVP. Sadowska ma firmować model hybrydowy Toyoty Prius, przy czym jej wizerunek wykorzystywany będzie przede wszystkim w działaniach PR. Do tej pory wizerunek znanych osób przy promocji samochodów wykorzystywały m.in.: Volvo Auto Polska (przy wprowadzaniu na krajowy rynek Volvo C30 zaprosiło Małgorzatę Kożuchowską); Fiat Auto Poland (Magda Schejbal, aktorka z serialu ”Kryminalni” w TVN promowała model Fiat 500) i Kulczyk Tradex (Adam Małysz został ambasadorem marki Audi).

(DOK, 28.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.