”Men’s Health” będzie miał w lecie dwa wydania
Miesięcznik ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) będzie miał w tym roku 11, a nie jak dotychczas 10 wydań. W lecie do sprzedaży trafią dwa oddzielne numery – lipcowy i sierpniowy. W poprzednich latach te wydania łączono.
Drugie wydanie podwójne ”Men’s Health” ukazywało się na styczeń i luty. Jak tłumaczy Aneta Martynów, zastępca redaktora naczelnego i redaktor prowadząca ”Men’s Health”, wydawca zdecydował się na takie rozwiązanie ze względu na rosnącą sprzedaż numerów letnich (ok. 80 tys. egz.) oraz zainteresowanie reklamodawców dodatkami tematycznymi, które kilka razy w roku ukazują się w ramach głównego grzbietu miesięcznika, ale z inną okładką (liczą zazwyczaj do 40 stron). W tegorocznym wydaniu lipcowym będzie to dodatek poświęcony najlepszym w Europie miejscom do uprawiania sportów letnich. – Wydanie styczniowo-lutowe i lipcowo-sierpniowe zazwyczaj było gorsze pod względem reklamowym. Ale dzięki tym dodatkom udało nam się ściągnąć reklamodawców – dodaje Martynów. Na razie nie wiadomo, czy podobną decyzję wydawca podejmie w przyszłym roku. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Men’s Health” w ub.r. wyniosło 64 055 egz. (dane ZKDP).(AW, 28.05.2010)










