Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lachowicz dyrektorem marketingu pionu Internet Polskapresse

Dominik Lachowicz zajmie od czerwca nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu pionu Internet Grupy Wydawniczej Polskapresse.

Lachowicz będzie odpowiadał za działania promocyjne wszystkich marek internetowych Polskapresse, w tym serwisów branżowych i informacyjnych. Przychodzi do koncernu z Wirtualnej Polski, gdzie 10 lat temu rozpoczynał karierę, pracując w najpierw marketingu, później w dziale rozwoju produktów. Ostatnio zajmował menedżerskie stanowisko w dziale produktów płatnych, gdzie stworzył portfolio 30 produktów.

(MW, 27.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.