Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Korwin-Piotrowska i Montgomery felietonistkami ”Sukcesu”

Karolina Korwin-Piotrowska i Katarzyna Montgomery to kolejne, obok Lidii Popiel, nowe stałe felietonistki miesięcznika ”Sukces” (Wydawnictwo ”Przekrój”). Wszystkie trzy zadebiutowały w tej roli na łamach czerwcowego wydania.

Felietony Korwin-Piotrowskiej, współprowadzącej program ”Magiel towarzyski” w TVN Style, ukazują się w cyklu ”Na językach”, a felietony Katarzyny Montgomery, głównej prowadzącej program ”Mała czarna” w TV 4 – w cyklu pod takim samym tytułem, jak jej program. Jak już informowaliśmy, Lidia Popiel, współprowadząca program ”Looksus” w Polsat Cafe, publikuje autorskie fotofelietony. Do grona felietonistów pisma nie dołączy na razie Maciej Orłoś, z którym redakcja prowadziła na ten temat rozmowy. Wprowadzenie na łamy nowych autorek to element zmian, jakie przechodzi obecnie ”Sukces” pod kierunkiem nowej redaktor naczelnej Agaty Daniluk. Przypomnijmy, że Korwin-Piotrowska od lipca 2004 roku do marca 2006 roku była redaktor naczelną ”Sukcesu” (wtedy wydawanego przez Multico-Press), z którego odeszła wraz z kierownictwem zespołu po usunięciu felietonu Manueli Gretkowskiej. Wydawca planuje na jesień kampanię promocyjną ”Sukcesu”. Działania zaplanowano wstępnie na koniec września lub początek października. Szczegółowy mediaplan nie został jeszcze ustalony. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Sukcesu” w ub.r. wyniosło 28 018 egz. (dane ZKDP).

(AW, 26.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.