Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Lis został redaktorem naczelnym tygodnika ”Wprost”

Tomasz Lis od dziś jest redaktorem naczelnym tygodnika ”Wprost” (AWR ”Wprost”).

Wraz z nim do tygodnika przyszli Tomasz Plata, Łukasz Ramlau i Aleksandra Karasińska (ich funkcje zostaną podane do wiadomości w terminie późniejszym). O zmianach poinformował redakcję tygodnika na wtorkowym kolegium Michał M. Lisiecki, prezes AWR ”Wprost” i jednocześnie prezes Platformy Mediowej Point Group SA, do której od końca ub.r. należy tygodnik. Podziękował on pełniącej obowiązki redaktor naczelnej Katarzynie Kozłowskiej. Tomasz Lis prowadzi obecnie autorski program publicystyczny ”Tomasz Lis na żywo” na antenie TVP 2, pisze felietony do ”Gazety Wyborczej” i ”Polski”. Jest stałym komentatorem w Radiu Tok FM. Tomasz Plata był m.in. redaktorem naczelnym miesięcznika ”City Magazine”, szefem działu kultury tygodnika ”Newsweek Polska” oraz twórcą i szefem sobotniego ”Magazynu”, dodatku ”Dziennika”. Łukasz Ramlau był przez wiele lat sekretarzem redakcji w ”Gazecie Wyborczej” i redaktorem dodatku ”Duży Format”. Aleksandra Karasińska była m.in. szefową newsroomu ”Wydarzeń” w Polsacie, wcześniej pracowała w TVN 24. Rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Wprost” w pierwszym kwartale br. wyniosło 79 603 egz. (spadek o 28,54 proc.) – dane ZKDP.

(AW, 25.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.