Dział: PRASA

Dodano: Maj 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czytelnicy na okładce i łamach czerwcowego ”Men’s Health”

25-letni Mariusz Szemis, czytelnik miesięcznika ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska), znalazł się na okładce czerwcowego wydania tego pisma.

Czytelnika na okładkę redakcja wybrała spośród kilkuset zgłoszeń. Laureat na łamach pisma zaprezentował swoje sposoby treningu. Z kolei przedstawiciele marki Vichy wyłonili własnego zwycięzcę konkursu, który może się pochwalić najzdrowszą skórą i włosami. Pokazano go na całej stronie wewnątrz magazynu. Celem konkursu jest propagowanie zdrowego i aktywnego trybu życia. Przy wyborze redakcja kierowała się nie tylko sylwetką, ale również sposobem, w jaki czytelnik do niej doszedł. Czerwcowy numer ”Men’s Health” trafił do sprzedaży dzisiaj w nakładzie 100 tys. egz. Średnie rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika w ub.r. wyniosło 64 055 egz. (dane ZKDP).

(AW, 21.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.