Mariusz Joński szefem kreacji w agencji Wunderman
Mariusz Joński, senior copywriter w agencji Young & Rubicam, awansuje na dyrektora kreatywnego agencji Wunderman, działającej w ramach grupy Young & Rubicam Brands.
Do tej pory dyrektorem kreatywnym Wunderman był Bartłomiej Kowalski. Joński pracuje w Young & Rubicam od początku br. Do końca 2008 roku kierował kreacją agencji G7. Zmiana na stanowisku szefa kreacji Wunderman jest spowodowana nowym pozycjonowaniem agencji. – Wunderman ma ogromny potencjał, który zamierzamy wykorzystać. Zmieni się rola i zakres kompetencji agencji – wyjaśnia Michał Nowosielski, od półtora miesiąca executive creative director w Young & Rubicam Brands. Wunderman do tej pory była przede wszystkim agencją marketing services. – Teraz będzie to agencja full services nowego typu. Duży nacisk położymy na wykorzystywanie niestandardowych, nowoczesnych kanałów komunikacji – dodaje Nowosielski. Planowane jest także wprowadzenie nowej struktury w dziale kreacji Young & Rubicam. Do tego działu ma dołączyć jeden bądź dwa teamy kreatywne.(MAZ, 21.05.2010)
