Dział: PRASA

Dodano: Maj 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”M jak Mama” promuje akcję życzliwości dla kobiet w ciąży

Miesięcznik ”M jak Mama” (Murator SA) rozpoczął akcję ”Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”.

W jej ramach w sklepach i środkach komunikacji miejskiej pojawiać się będą naklejki i plakaty zwracające uwagę na to, że kobiety ciężarne potrzebują życzliwości otoczenia. Inicjatywę poparły już Koleje Mazowieckie, apteki sieci Dbam o Zdrowie, sklepy Carrefour, Oddział Dworce Kolejowe PKP SA i Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie. Akcja miesięcznika będzie promowana do końca lipca. ”M jak Mama” patronuje również inicjatywie warszawskiego ZTM pod hasłem ”Przyjacielu, ustąp miejsca” – w autobusach, tramwajach i metrze pojawiły się plakaty przypominające o tym, że miejsca w pojazdach transportu publicznego oznaczone krzyżykiem lub ikonką matki z dzieckiem zarezerwowane są nie tylko dla inwalidów i matek z dzieckiem, ale także dla kobiet w ciąży.

(AW, 17.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.