Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media wygrał przetarg Neckermann Polska

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę biura podróży Neckermann Polska.

W przetargu startowały cztery domy mediowe, w tym Carat Polska, który obsługiwał Neckermanna do tej pory. Value Media przygotował strategię komunikacji w mediach do maja 2011 roku. Będzie realizować działania we wszystkich mediach. Budżet firmy Neckermann w 2009 roku wynosił 5 mln zł.

(MŁ, 12.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.