Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU konkursem buduje społeczność na Facebooku

PZU realizuje konkurs dla fanów jego profilu "Życie na 100 procent" w portalu społecznościowym Facebook.

Profil ma blisko 2 tys. fanów. Ich konkursowym zadaniem jest zaznaczenie na specjalnie przygotowanej mapie miejsc, w których znajdują się obecnie, w których chcieliby się znaleźć za 10 lat i gdy będą na emeryturze oraz krótkie uzasadnienie wyborów. Na autorów najlepszych opisów co tydzień czekają vouchery na wybrane atrakcje (np. skok spadochronowy, jazdę harleyem, lot szybowcem, kolację dla dwojga, wizytę w spa). Konkurs potrwa do końca maja br.

(MŁ, 07.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.