Dział: PRASA

Dodano: Październik 10, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jubileuszowe wydanie "Elle" w większej objętości i z pro-mocją

Okładka poprzedniego numeru pisma

Listopadowy numer "Elle" (Hachette Filipacchi Polska) świętuje jubileusz powstania pierwszej zagranicznej wersji miesięcznika, która ukazała się w 1985 roku w Nowym Jorku.

Listopadowy numer polskiej wersji magazynu (od dziś w sprzedaży) ma rekordową objętość – 260 stron (średnio ma 180 stron). Nie zmieniła się cena (7,40 zł) i nakład (141 tys. egz.). Jubileuszowemu wydaniu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TV 4, Club, Romantica, Ale Kino!, Hallmark Channel, MTV Polska), Internecie (Onet.pl, Interia.pl) oraz w punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada dział marketingu wydawnictwa, a za kupowanie i planowanie mediów – Star Media.

(KIF, 10.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.