Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg rozpoczyna promocję adresowaną do kibiców mundialu

1 maja ruszy piłkarska akcja promocyjna piwa marki Carlsberg (Carlsberg Polska).

Aby wziąć udział w promocji Carlsberga, klient musi wysłać pod wskazany numer SMS z nazwą kraju, któremu będzie kibicował podczas mundialu w RPA i z kodem znalezionym na opakowaniu piwa. W czasie promocji co 90 minut losowane będą koszulki wybranych drużyn. Ostatniego dnia promocji, 11 lipca, odbędzie się losowanie nagrody głównej, czyli wyjazdu do kraju, któremu zwycięzca kibicuje. Strategię promocji pt. ”A Ty za kim jesteś?” przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Polska. Ona też jest autorką reklam wspierających akcję. Stronę internetową Carlsberg.pl odświeżyła agencja interaktywna Byss.

(MAZ, 30.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.