Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Borys Szyc w najnowszej reklamie Axe zlicza zainteresowane nim kobiety

Borys Szyc jest twarzą nowej kampanii kosmetyków dla mężczyzn marki Axe (Unilever Polska).

Reklama pt. ”Klikasz?” przedstawia Borysa Szyca, który idąc przez miasto, za pomocą klikera (urządzenie używane przez stewardesy do liczenia pasażerów) odnotowuje każdy objaw zainteresowania kobiet – zalotne uśmiechy, spojrzenia, dwuznaczne uśmiechy. Okazuje się jednak, że wynik, jaki uzyskuje znany aktor, jest mizerny w porównaniu z tym, jaki wyklikał zwykły chłopak używający dezodorantu Axe. Kampania zaczęła się od nośników zewnętrznych i umieszczenia filmu na YouTube. Przebiegać będzie także w telewizji, prasie i Internecie. Tym, którzy zarejestrują się na Facebooku jako fani Axe, rozdanych zostanie 20 tys. klikerów, czyli używanego w reklamie gadżetu marki. Kreacje i adaptację reklamy przygotowała agencja Red8 Communications Group, media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Działania potrwają do końca czerwca br. (MAZ)

(MAZ, 29.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.