Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 28, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Barcz odchodzi z Leo Burnett

Od maja Tomasz Hilt awansuje na dyrektora zarządzającego agencji Leo Burnett Warszawa. Marcin Barcz, zajmujący to stanowisko, odchodzi bowiem z agencji.

Marcin Barcz kierował Leo Burnett przez ostatnie dwa i pół roku. Do agencji przyszedł z marketingu Coca-Cola Poland Services. Twierdzi, że nie zdecydował jeszcze, co będzie robił. – Będę analizował propozycje i podejmował decyzje – mówi. Barcza zastąpi Tomasz Hilt, od połowy 2008 roku dyrektor regionalny odpowiedzialny w Leo Burnett za obsługę Procter & Gamble. Zarządzanie agencją ma łączyć z dotychczasowymi obowiązkami. W reklamie pracuje od początku lat 90. Przed Leo Burnett pracował w McCann Erickson, JWT i Grupie Just, gdzie był prezesem zarządzającym agencji Men at Work.

(MAZ, 28.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.