Marcin Barcz odchodzi z Leo Burnett
Od maja Tomasz Hilt awansuje na dyrektora zarządzającego agencji Leo Burnett Warszawa. Marcin Barcz, zajmujący to stanowisko, odchodzi bowiem z agencji.
Marcin Barcz kierował Leo Burnett przez ostatnie dwa i pół roku. Do agencji przyszedł z marketingu Coca-Cola Poland Services. Twierdzi, że nie zdecydował jeszcze, co będzie robił. – Będę analizował propozycje i podejmował decyzje – mówi. Barcza zastąpi Tomasz Hilt, od połowy 2008 roku dyrektor regionalny odpowiedzialny w Leo Burnett za obsługę Procter & Gamble. Zarządzanie agencją ma łączyć z dotychczasowymi obowiązkami. W reklamie pracuje od początku lat 90. Przed Leo Burnett pracował w McCann Erickson, JWT i Grupie Just, gdzie był prezesem zarządzającym agencji Men at Work.(MAZ, 28.04.2010)
