Hoop Cola chce się kojarzyć z symbolem ”OO”
27.04.2010, 07:13
Pod hasłem ”OOkulary otwartości” ruszyła kampania reklamowa napoju Hoop Cola (Hoop Polska).
W ramach platformy komunikacji ”Odkręć się na innych” Hoop Cola kontynuuje ubiegłoroczne działania. Celem obecnej akcji jest umocnienie świadomości symbolu marki Hoop Cola - ”OO” oraz samej marki wśród młodych konsumentów. Do końca maja kampania telewizyjna będzie prowadzona w Polsacie, TVN i w kanałach tematycznych. W tym samym czasie reklamy Hoop Coli będą się pojawiały też w Internecie (m.in. Gadu-Gadu, Nasza-klasa i Facebook). Od 7 maja ruszy kampania kinowa, która potrwa do 4 czerwca. Reklama Hoop Coli zostanie również umieszczona na 680 autobusach oraz na wyższych uczelniach w dziewięciu miastach Polski. Kampanię wesprze sampling produktów. Uruchomiono też nową stronę Hoopcola.pl. Kampania została przygotowana przez: Hand Made, HyperMedia (działania w Internecie). Mindshare (planowanie i zakup mediów), Touchpoints Group (ambient), Ciszewski PR.(MŁ, 27.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
