Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" od poniedziałku bardziej podobny do wydania amerykańskiego

W poniedziałek tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ukaże się w nowym layoucie. Zmiany graficzne nawiązują do wyglądu stron amerykańskiego "Newsweeka".

Tytuły i leady będą drukowane wersalikami. Nową czcionkę zyskają działy Peryskop i Styl życia. Znikną czerwone belki z nazwami działów, zastąpią je kwadraty w lewym górnym rogu strony. Będzie mniej niż dotychczas elementów graficznych, a także zdjęć. Bardziej wyeksponowana będzie infografika – teraz już różnokolorowa. – Szata graficzna pisma zyska na przejrzystości i dynamice. Będzie nowocześniejsza – mówi Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna ”Newsweek Polska”, która zaprojektowała zmiany layoutu. Zmieniona szata graficzna tygodnika nawiązuje do rozwiązań stosowanych w amerykańskiej edycji ”Newsweeka”, ale nie jest jednak kopią szaty amerykańskiego wydania. Najbardziej podobne do amerykańskich będą strony z komentarzami i felietonami, utrzymane w biało-czarno-czerwonych kolorach. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Newsweek Polska” w lutym br. wyniosło 107 568 egz. egz. (ZKDP).

(MW, 23.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.