"Newsweek Polska" od poniedziałku bardziej podobny do wydania amerykańskiego
23.04.2010, 13:27

W poniedziałek tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ukaże się w nowym layoucie. Zmiany graficzne nawiązują do wyglądu stron amerykańskiego "Newsweeka".
Tytuły i leady będą drukowane wersalikami. Nową czcionkę zyskają działy Peryskop i Styl życia. Znikną czerwone belki z nazwami działów, zastąpią je kwadraty w lewym górnym rogu strony. Będzie mniej niż dotychczas elementów graficznych, a także zdjęć. Bardziej wyeksponowana będzie infografika – teraz już różnokolorowa. – Szata graficzna pisma zyska na przejrzystości i dynamice. Będzie nowocześniejsza – mówi Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna ”Newsweek Polska”, która zaprojektowała zmiany layoutu. Zmieniona szata graficzna tygodnika nawiązuje do rozwiązań stosowanych w amerykańskiej edycji ”Newsweeka”, ale nie jest jednak kopią szaty amerykańskiego wydania. Najbardziej podobne do amerykańskich będą strony z komentarzami i felietonami, utrzymane w biało-czarno-czerwonych kolorach. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Newsweek Polska” w lutym br. wyniosło 107 568 egz. egz. (ZKDP).(MW, 23.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
