Polkomtel rozpoczął kampanie wpierające marki Plus i MixPlus
21.04.2010, 07:32

Polkomtel rozpoczął nową kampanię marki Plus z udziałem kabaretu Mumio, której celem jest poinformowanie klientów o ofercie największej liczby minut do wszystkich sieci.
Chodzi o ofertę 300 minut w abonamencie za 55 zł. Działania prowadzone są w telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W reklamach aktorzy kabaretu Mumio (Jadwiga Basińska, Jacek Borusiński, Dariusz Basiński) jadą w karecie i rozmawiają o czasie i tabace. Równolegle Polkomtel realizuje kampanię marki MixPlus i promuje wybrane telefony komórkowe w cenie od złotówki. Tę kampanię zaplanowano w telewizji, Internecie i radiu. Przygotowano też materiały BTL. Reklamy na potrzeby kampanii Plusa i Mix Plusa przygotowała agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.(MŁ, 21.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
