Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kasztelan odświeżył opakowanie w związku z ogólnopolską dystrybucją

Carlsberg Polska wprowadza na rynek ogólnopolski piwo marki Kasztelan Niepasteryzowane.

Piwo było do tej pory dostępne tylko w regionie Kujaw i Mazowsza. W związku z szerszą dystrybucją producent odświeżył szatę graficzną marki. Autorem projektu jest Studio DN. Wprowadzenie Kasztelana Niepasteryzowanego na rynek ogólnopolski wesprą działania reklamowe. Firma na razie nie zdradza szczegółów. ”Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Kasztelana Niepasteryzowanego na rynek ogólnopolski z uwagi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na piwa o nietuzinkowym smaku” – wyjaśnia Małgorzata Lisowska, brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

(MAZ, 08.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.