Kasztelan odświeżył opakowanie w związku z ogólnopolską dystrybucją
08.04.2010, 08:36
Carlsberg Polska wprowadza na rynek ogólnopolski piwo marki Kasztelan Niepasteryzowane.
Piwo było do tej pory dostępne tylko w regionie Kujaw i Mazowsza. W związku z szerszą dystrybucją producent odświeżył szatę graficzną marki. Autorem projektu jest Studio DN. Wprowadzenie Kasztelana Niepasteryzowanego na rynek ogólnopolski wesprą działania reklamowe. Firma na razie nie zdradza szczegółów. ”Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Kasztelana Niepasteryzowanego na rynek ogólnopolski z uwagi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na piwa o nietuzinkowym smaku” – wyjaśnia Małgorzata Lisowska, brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.(MAZ, 08.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
