ING Bank Śląski promuje Konto Student

Do 28 października potrwa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego SA (grupa ING) skierowana do studentów.
Pod hasłem ”Dla odmiany otwórz sobie konto” promowane jest Konto Student w ING Banku Śląskim, przeznaczone dla ludzi w wieku 18-26 lat, uczących się w szkołach średnich lub studiujących, którzy nie mają jeszcze stałych dochodów. Kampania reklamowa prowadzona jest głównie w prasie studenckiej: ogólnopolskiej (m.in.: ”Gazeta Studencka”, ”Eurostudent”, ”Student News”, ”Semestr”) i lokalnej (m.in. ”Studenckie ABC”, ”Uniwersytet”, ”Manko”, ”Przegląd Uniwersytecki”, ”Studentnik”). Dodatkowo przewidziano działania promocyjne na 25 uczelniach (stoiska, w których będzie można założyć konto przez Internet, ulotki informacyjne i produktowe, zawieszki na uczelniach i w 75 wybranych akademikach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy PanMedia Western.(WK, 05.10.2005)
