Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natasza Urbańska zastąpiła Dodę w kampanii lodów Koral

W telewizji rozpoczęła się kampania, w której Natasza Urbańska reklamuje lody Koral (PPL Koral).

Jest to kolejna znana osoba, która została zaangażowana przez tego producenta lodów. W poprzednich latach markę Koral reklamowali m.in. Daniel Olbrychski, Maryla Rodowicz, Majka Jeżowska i Doda. Spot z Urbańską przypomina sceny z teledysku Madonny ”Material Girl”. Film informuje o uruchomieniu promocji ”Koralowej loterii lodowej”. Przedstawiciele PPL Koral nie zdradzają szczegółów kampanii, ani która agencja ją przygotowała.

(MAZ, 06.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.